Start groep 5/ 6

In groep 5/ 6 zijn we alweer hard aan het werk na de vakantie. Juf Rianne is weer terug en dat is natuurlijk heel erg fijn. Tot de herfstvakantie draait juf Rianne samen met juf Manon de groep. De leerlingen waren al snel gewend in hun nieuwe groep en al meten in week 1 werd er hard gewerkt. We zijn in de eerste week gestart met herhaling van taal en rekenen om er weer even rustig in te komen. De leerlingen merkten al snel dat er hard gewerkt moet worden in groep 5/ 6 en het was echt wel even wennen om al het werk weer netjes af te krijgen. Natuurlijk was er ook tijd om elkaar opnieuw te leren kennen. Dit hebben we gedaan door verschillende kennismakingsspelletjes. Ook zijn we gestart met dramalessen, dit is ook een hele leuke manier om te leren samenwerken.

In de tweede week zijn de lessen vormingsonderwijs ook gestart, de leerlingen hebben een prettige eerste les beleefd met meester Peter.

Naast hard werken was er ook tijd om lekker te knutselen en te tekenen. Er is een verjaardagskalender en een boekenlegger gemaakt.