Rots- en watertraining

Voor de meivakantie heeft Jelske de opleiding Rots- en Watertrainer gevolgd en daar ook een diploma voor behaald.

Jelske is met veel enthousiasme gestart in groep 5/ 6  met de Rots- en Water training. Er wordt in groepsvorm gewerkt aan het creëren van een prettig leerklimaat en het ontwikkelen van sociale vaardigheden. De training vindt ongeveer wekelijks plaats tot aan de zomervakantie.

Momenten van bewegen en actie (oefeningen) worden afgewisseld met momenten van rust en reflectie. De kinderen leren over de Rotshouding (je eigen weg gaan, je mening delen en grenzen stellen) en over de Waterhouding (luisteren, jezelf verplaatsen in de ander en grenzen aanvoelen).

Mocht u vragen hebben over de training, dan kunt u Jelske mailen.

We zijn erg blij dat we nu een gecertificeerde trainer in huis hebben zodat we onze leerlingen ook hiermee kunnen ondersteunen in hun sociale ontwikkeling en daarvoor niet meer afhankelijk zijn van externe trainers.