Verkeersouders gezocht

Op de laatste ouderavond van school is door meerdere ouders gevraagd om meer praktische verkeerslessen te gaan geven. De Goudenstein werd door sommigen als voorbeeld genoemd.

Wij hebben geïnformeerd bij De Goudenstein. Daar is een hele actieve groep ouders die allerlei verkeersoefeningen organiseert. Zowel op het plein als in het dorp. Daarvoor zijn ook allerlei materialen aangeschaft. De Goudenstein wil deze materialen graag met ons delen. De ouders die begeleiden, willen ook best ouders van onze school opleiden hiervoor.

Wie wil verkeersouder worden voor De Wielewaal om school te helpen bij deze praktische lessen? Graag aanmelden via een berichtje naar mail directie@obsdewielewaal.nl of door een berichtje naar Yvonne van der Giessen op parro