Nog geen vakantie!

Het einde van het schooljaar nadert alweer, maar dat betekent niet dat we al achterover gaan hangen.

Groep 4 is met het rekenen nog erg druk met de tafels door elkaar heen. Volgende week maandag, 27 mei, is het de bedoeling dat de kinderen alle tafels door elkaar heen kunnen opzeggen.

Wilt u uw kind nog even helpen met oefenen? Volgend jaar krijgen de kinderen deelsommen (42:7=) en daarom moeten ze de tafels 1 tot en met 10 goed kennen .

Groep 3 is met de één na laatste kern van lezen bezig en hier worden alvast wat leesmoeilijkheden uit groep 4 geoefend (bijvoorbeeld het verschil tussen reken en rekken, komen en kommen),

Al met al hebben we nog genoeg te doen, dus gelukkig duurt de zomervakantie nog even.