Samenwerking Burcht

Morgen krijgen de kleuters van De Wielewaal, De Goudenstein en de peuterspeelzaal een voorleessessie in het kader van de nationale voorleesweek. Dat gaat om ongeveer 75 kinderen. Ze zullen worden voorgelezen door Ron Strik van de bibliotheek. Ze krijgen ook een stukje fruit en drinken. Daarna gaan ze naar hun eigen klas waar de medewerkers van de logopedie later nog aandacht besteden aan taal (met gebaren). Ook zullen er twee leerlingen meegaan die woorden uit het verhaal in het Pools en in het Oekraïens zullen aanleren en een klein stukje zullen voorlezen in Pools en Oekraïens. Van onze school zal Niko dat doen, van de Goudenstein zal Lev meegaan. Een mooie samenwerking tussen alle organisaties die in de burcht huizen.