40-jarig jubileum

Op 23 oktober was het zover. Naar deze dag hadden we lang uitgekeken. De kinderen en leerkrachten zagen er feestelijk uit. Ik, Gerrit en mijn moeder werden om 12 uur opgehaald met de cabrio door Lenie. Op school mocht ik over de rode loper naar binnen en ondertussen werd ik toegezongen door de kinderen en collega’s. In de klassen werden we verrast met een heerlijke high tea, verzorgd door de ouders. ’s Middags barstte het feestprogramma los. Alle groepen hadden een carnavalskraker ingestudeerd en de voetjes gingen lekker van de vloer. De kinderen gingen voldaan, in een feestelijke stemming naar huis. Daarna vond er een kleine receptie plaats. Het was super gezellig! Toen er was opgeruimd zijn we met het hele team uit eten geweest.

Het was voor mij een gezellige, feestelijke dag met veel verrassingen. Ik heb genoten van de kinderen, collega’s en de mooie cadeaus. Hiervoor nog hartelijk dank!