Schooldisco

Donderdagmiddag 14 september was het zover; de schooldisco die georganiseerd werd door de leerlingenraad!
Vóór het zover was had de leerlingenraad samen met Kim van de OR de boodschappen gedaan voor het feest. De uitnodigingen waren uitgedeeld, de dansspellen uitgezocht, de verkleedkleren waren al klaargelegd en het Oog was versierd..
’s Middags werden om drie uur de kinderen van de groepen 1 t/ m 4 verwacht. Ieder kind kreeg een Hawaii slinger om. De muziek knalde uit de boxen die door onze eigen huis-dj Lucas werd gedraaid. De sfeer zat er gelijk goed in! Juf Jelske begeleidde allerlei dansspellen; de stopdans, levende stoelendans en het limbodansen. Het was een groot feest!
Na een uurtje zweten mochten de kinderen van de onderbouw naar huis en waren de kinderen van de bovenbouw welkom. Ook nu kreeg ieder kind een Hawaii slinger om. Kinderen konden heerlijk dansen, wat te drinken pakken en kijken naar de verrassingsact van de middag: een openingsdans van Jaya, Marloes, Iris en Sophie. Ook nu begeleidde juf Jelske allerlei dansspellen wat voor veel vermaak en hilariteit zorgde. De leerlingenraad gaf ieder kind een zakje chips en fruitsalade en zorgde ervoor dat alles liep. Kortom; de schooldisco was een daverend succes!