Even voorstellen

Ik heb al verschillende ouders ontmoet, onder andere op de informatieavond van gisteravond. Ik zal me toch nog even kort voorstellen voor de ouders die ik niet heb ontmoet.
Mijn naam is Yvonne van der Giessen. Ik ben mijn loopbaan begonnen in de ICT. Na een poosje fulltime moeder te zijn geweest, heb ik de overstap naar het onderwijs gemaakt. Daar heb ik nu 18 jaar ervaring. De laatste jaren was ik schoolleider (en leerkracht en IB’er) in Est. De inwoners van Est hebben enkele jaren geleden een dreigende schoolsluiting weten te voorkomen. Samen met ouders en team hebben we de school weer kunnen opbouwen. Een school erbij is een mooie, nieuwe uitdaging voor mij. Ik ben blij met de sfeer op De Wielewaal, en met het bevlogen team. Ik heb ook al enkele ouders mogen ontmoeten en ik vertrouw dat we ook in Haaften met het team, de leerlingen en de ouders verder zullen kunnen bouwen aan onze prachtige school!