Start groep 3/4 23-24

Wij zijn goed gestart in de eerste 2 schoolweken. We hebben o.a. aandacht besteed aan de eerste kernwaarde: ” Ontmoeten” van onze missie/visie op onze nieuwe banner.
We hebben elkaar leren kennen in de vorm van Kanjerspelletjes en we hebben benoemd dat het belangrijk is de wereld te ontmoeten. We hebben besproken dat elkaar vertrouwen héél belangrijk is en dat we ook goed met elkaar kunnen omgaan en spelen als we er niet hetzelfde uitzien. Er werd gezegd: “Anders zou het wel saai worden”. Er kwamen leuke gesprekjes uit. We hebben ervaren hoe het is om blindelings door het lokaal gestuurd te worden door iemand die je vertrouwt en opgevangen te worden door een groepje kinderen wanneer je je laat vallen.